Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

ΑΛΑΛΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ ...



Πρωί, πρωί χτύπησε το τηλέφωνο από τον σμπίρο μου στον δήμο, δεν είχα τελειώσει τον καφέ ακόμα.

"Υπάρχει πληροφορία μου λέει. Δεν είναι τελειωμένο ακόμα αλλά μαλλον προς τα εκεί πάει", μου λέει.

- Τι είναι ρε συ ακόμα δεν άνοιξε το μάτι μου.

ΟΙ ΣΥΡΙΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΤΟΥΣ, μου λέει και μένω μαλάκας.

ΑΛΑΛΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ.

- "Με τι υποδομές και τι προσωπικό ρε συ θα αναλάβει ο δήμος Χαλανδρίου τέτοια δουλειά. Εδώ είδαμε και πάθαμε να κάνουμε εμβόλια στα τσιγγανάκια για να πάνε σχολείο.
Και ποιος θα τους περιθάλψει;
Η δημοτική κοινωνική υπηρεσία;
Δεν ανέλαβε το κράτος, ο στρατός, η περιφέρεια και αναλάβαμε εμείς οι διεθνιστές;
Πλάκα κάνεις;"

"Δεν ξέρω, αλλά φαίνεται ότι έχει κλείσει το θέμα"  συνεχίζει. "μόλις μάθω και άλλα θα σε πάρω."

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ; 

Ανοίξατε δημοτικό κέντρο υποδοχής προσφύγων στο Κάτω Χαλάνδρι;

ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ.
ή αν προτιμάτε ΑΛΛΑΧΟΥ ΑΚΜΠΑΡ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου