Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Ο ΕΞΑΨΑΛΜΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ Ο COMMANDANTE ΚΟΥΡΑΣΗΣ!



hasta la victoria siembre!

Καλησπέρα αναγνώστη μου.

Καταλήψεις σήμερα. Με επικεφαλής τον Αεικίνητο! Αυτά είναι τα ωραία! 

Μην πεις μετά όμως δημαρχάρα ότι είναι παράνομο να κάνουν οι σκουπιδιαραίοι κατάληψη στο κτήμα για να διεκδικήσουν τα δίκια τους. Έτσι;

Τώρα είσαι από εδώ. Μαζί μας! Καταληψίας. Μην το ξεχάσεις αυτό, έτσι;

ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ αναγνώστη μου το 2ο Γυμνάσιο. Άμα ήταν να κλείσει ο Αεικίνητος θα είχε καταγγείλει την κινητοποίηση και τους λαϊκιστές. Αφού κάνει πεζοδρόμιο του το έχουν κάνει το δωράκι για να κάνει το κομμάτι του.

ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ από τα κόλπα. ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ!

Θα εκτελεστεί η απόφαση για απομάκρυνση του καταυλισμού των τσιγγάνων τον Μάιο, οπωσδήποτε, λένε τόσο στην περιφέρεια όσο και στον δήμο.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.

Πού θα τους πάνε;  Ξέρετε; Εμείς κάτι ακούσαμε. Αλλά ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ! ΠΡΙΤΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ! Να το πούνε οι θεσμικοί που το ακούσανε εχθές ημιεπισίμως. ΚΑΙ ΤΡΕΞΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ.

ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΝΤΟΥΜΑΤΙΕΣ που λέει και ένας φίλος μου!

Αρχίζει το συνέδριο του ΚΚΕ. Τώρα θα μου πεις τι σημασία έχει. ΕΧΕΙ! Γράφει άσχετα η Πλατεία;

«ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΦΛΥΑ! Πήρα ένα σακί πατάτες από το παζάρι που μου είπαν ότι είναι 20 κιλά. Πήγα σπίτι το ζύγισα και βγήκε 19200» μου έγραψε fb – φίλος στο φατσομπούκι.

Ααααα! Να ‘μαστε ξηγημένοι. Με φακές, κρομμύδια, πατάτες, χαλβά Φαρσάλων, λίπη, βούτυρα και έλαια να μην μας ανακατεύεται, σας παρακαλώ  πολύ!  

ΔΕΝ ΘΕΜΕ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ! Με το ζόρι; Όλοι οι άλλοι με τα όσπρια και άλλα τέτοια σημαντικά για το μέλλον της πόλεως και της χώρας ασχολούνται. Ας ασχοληθεί και κανένας με τα άλλα, τα μικρά και ασήμαντα.

Θέλω να σου εκμυστηρευτώ κάτι αναγνώστη μου. Σκέφτομαι να κάνω κωλοτούμπα. Βαρέθηκα να είμαι με αυτούς τους μπάκουρους τους αντιμνημονιακούς, λαϊκιστές, ανεύθυνους, που δεν έχουν σχέδιο για να σώσουν την χώρα και να πάω με τους σοβαρούς που την σώνουν.

Είπα που λες «άει στο διάολο με αυτούς τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ. Που δεν μας λένε το PLAN B. Θα πάω στους σοβαρούς." Και άρχισα να παρακαλουθώ με προσοχή το σχέδιο των υπευθύνων για το σώσιμο της χώρας. «ΘΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΘΕΙ Η EUROBANK ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ και ο ισχυρός αυτός τραπεζικός πυλώνας θα χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη» έλεγαν.

Ε λέω, τώρα που εγκατέλειψα τους ανεύθυνους θα πειστώ. Έτσι θα γίνει.

Μετά όμως ήρθε αυτό το πουλί ο Τόμσεν και είπε ότι δεν πρέπει να γίνει η συγχώνευση.  Άκουσα τους σοβαρούς και μου είπαν ότι «έτσι είναι καλύτερα για να σωθεί η Ελλάδα».

ΥΠΑΡΧΕΙ PLAN B ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟΥΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ! Όχι σαν τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ και τους ΚΑΜΜΕΝΟΜΑΡΙΑΔΕΣ που δεν έχουν PLAN B!

Ότι και να γίνει ΘΑ ….. ΣΕ «ΣΩΣΟΥΝ» μ@λ@κ@ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ …. «ΣΩΣΟΥΝ»!

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου συνεδρίασε εχθές και δήλωσε την ομόφωνη συμπαράστασή του στους εργαζόμενους της Οικονομικής Υπηρεσίας που τους πήρε άδικα η μπάλα των ευθυνών στο θέμα της διερευνώμενης υπόθεσης του έργου στον καταυλισμό των τσιγγάνων το 2006, ενώ για το θέμα ενημερώθηκε και η ΠΟΕ ΟΤΑ. ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.

Με πήρε τηλέφωνο ο κος Ασημακόπουλος γιατί έγραψα ότι επιτέθηκε σε καθαρίστρια του Αθλητικού κέντρου την Παρασκευή. «ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ» μου είπε αλλά στην διοίκηση που δεν ήταν εκεί.

Ψηλέ φαίνεται ότι ξέφυγες και την πήρε η μπάλα. Γιατί ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ. Και φαίνεται ότι την βρήκες μπροστά σου και την πλήρωσε αυτή. Το έχουμε πάθει όλοι αυτό με υπαλλήλους ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Ένα συγνώμη αρκεί. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ.
Αλλά μην την βγάζεις και τρελή, δεν κάνει.

Τι είδηση ήταν αυτή αναγνώστη μου με τον Βόσνιο. Δεν μπορώ να ξεκολλήσω! ΑΝΤΙΑΡΜΑΤΙΚΗ ΡΟΥΚΕΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΕΘΕΡΑΣ! ΚΑΙ ΑΠΕΤΥΧΕ! Δεν υπάρχει αυτό αναγνώστη μου.

Έχουν πυκνώσει τα καφεδάκια.  Σμπίρος μου είδε σε καφέ στην Δ. Πλακεντίας την μεγάλη με παλιό αντιδήμαρχο (που τον έχει καταγγείλει καμιά 50αριά φορές) ενώ συναντήθηκε και ο εκσυγχρονισμός με ανταρσιακές δυνάμεις υπό την επίβλεψη της μεγάλης αρχηγού του παρασκηνίου. ΑΙΝΤΕ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ! DO IT!

Πήγα στο Νεκροταφείο, μακριά από μας. Μπήκα μέσα, γύρισα προς τα έξω και πέρασα την πόρτα προς τα έξω. ΕΣΤΡΙΨΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ προς ΑΝΑΤΟΛΗ, και περπάτησα την Αναπαύσεως για να δω τι υπάρχει ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ του Νεκροταφείου για να το αγοράσει ο Δήμος και να εγκαταστήσει την καθαριότητα. ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΡΕ! ΕΥΚΟΛΟ ΗΤΑΝ!

Πήγαινε αναγνώστη μου και θα καταλάβεις και σύ!

Για να μην παρεξηγηθώ ότι πάω δεξιά το έκανα όλο αυτό, αφού άμα με δείτε τώρα όταν περπατάω και  θέλω να στρίψω δεξιά, αντί για 90 μοίρες δεξιά, στρίβω 270 αριστερά, μην με κατηγορήσουν και βγάλουν καμιά ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ … την ΑΝΑΣΤΑΣΗ και την μοιράζουν μαζί με το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

«Έχεις αφήσει αναπάντητες κατηγορίες» μου είπε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο. «Γιατί δεν απαντάς»;

ΕΤΣΙ! Γιατί έχουμε μέλλον ακόμα! ΟΛΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ.
Αλλά να μας λένε και οι άλλοι. Μην είμαστε ΟΙ ΜΟΝΟΙ που ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, γιατί δεν λέει. Έτσι δεν είναι;

ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου