Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΔΕΘ - ΦΟΒΕΡΟΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ!



 " Η Αστυνομία σκέφτεται να χρησιμοποιήσει εναντίον των διαδηλωτών λυκόσκυλα, ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει και λύκους.
Σε ετοιμότητα βρίσκονται και τριάντα αρκούδες από τον Αρκτούρο, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν μόνο αν τα ΜΑΤ τα κάνουν πάνω τους"

ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

Έτινγκερ: Ευρωπαίοι υπάλληλοι στην Ελλάδα για φόρους και ιδιωτικοποιήσεις

Την απόσπαση δημοσίων υπαλλήλων από την ΕΕ στην Ελλάδα προκειμένου αυτοί να συμβάλουν στην προώθηση των ιδιωτικοποιήσεων και τη βελτίωση της εισπρακτικής δεινότητας του ελληνικού κράτους προτείνει ο Γκίντερ Έτινγκερ






Σε συνέντευξή του προς την εφημερίδα Bild, ο γερμανός επίτροπος για θέματα ενέργειας υπογραμμίζει ότι ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπιστούν οι αδυναμίες της ελληνικής δημόσιας διοίκησης είναι να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα εξειδικευμένα στελέχη από τις άλλες χώρες της ΕΕ.
Οι υπάλληλοι αυτοί, που θα αποσπασθούν για κάποιο μεγάλο διάστημα, αγνοώντας ενδεχόμενες αντιστάσεις, θα βάλουν τέλος στην αδράνεια. «Όποιος ζητά αλληλεγγύη θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να εκχωρεί για κάποιο διάστημα τις αρμοδιότητές του», είπε χαρακτηριστικά ο ευρωπαίος επίτροπος.
Μεσίστια οι σημαίες των υπερχρεωμένων κρατών;
Ο Γκίντερ Έτινγκερ προτείνει επίσης οι υπερχρεωμένες χώρες να εκχωρούν την αρμοδιότητα κατάρτισης του κρατικού προϋπολογισμού τους στην ΕΕ. Μια τέτοια προοπτική θα απέτρεπε τη συσσώρευση χρέους και ελλειμμάτων, εκτιμά ο γερμανός πολιτικός. Ο Έτινγκερ προσθέτει ότι θα πρέπει να εξεταστεί και το ενδεχόμενο οι σημαίες των υπερχρεωμένων χωρών να κυματίζουν μεσίστια στα κτήρια της ΕΕ.
Ο επίτροπος τάσσεται κατά της εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη, υπογραμμίζοντας ότι το πρόβλημα της Αθήνας είναι η αδύναμη δημόσια διοίκηση που διαθέτει. Οι ελληνικές αρχές δεν είναι σε θέση να εισπράξουν τους οφειλόμενους στο κράτος φόρους και να προωθήσουν την πώληση κρατικής περιουσίας, υπογραμμίζει.
Σταμάτης Ασημένιος, dapd, Reuters

ΔΙΟΔΙΑ: Εκβιασμός του Δημοσίου από τις Κοινοπραξίες


Μάθαν ότι γ...μιόμαστε και πλάκωσαν όλοι οι γύφτοι.
Οι κατασκευαστικές -σε συνεννόηση με τις κρατικά επιδοτούμενες ιδιωτικές τράπεζες-, που ενώ απέλυσαν τους εργαζόμενούς τους, άφησαν τα έργα στη μέση, τους δρόμους ρημαδιό και σκοτώστρες, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ σταθερά να εισπράτουν από εμάς τα κορόιδα διόδια, με την προστασία της αστυνομίας και των νέων εξοντωτικών νόμων (σε κάθε μεγάλο σταθμό είναι πάντα σταθμευμένο ένα περιπολικό για να επιλυφθεί σε όποιον αρνηθεί να πληρώσει) !!!
Τώρα, δεν φτάνει που με την τακτική αυτή υπερέβησαν τα όρια των καθορισμένων συμβάσεων για την οριστική παραχώρηση των δρόμων (έχει λήξει προ μηνών) με αποτέλεσμα να διευρύνουν το χρόνο και τα ποσά είσπραξης -αφού έτσι εισπράτουν ανέξοδα χωρίς να δουλεύουν!- ζητάνε και τα ρέστα: όλη την πίτα δική τους!
Αντί να καταγγείλει το δημόσιο της συμβάσεις για παράβαση των χρονικών ορίων, να απαιτήσει αυτό ρήτρες, να ανοίξει τους δρόμους σε όλους και να επαναπροκυρήξει τα ήδη σταματημένα έργα "διαπραγματεύεται" με τους ήδη παράτυπους εκβιαστές...
Τι μπορείς να διαπραγματευτείς άραγε με τον "χορηγό" σου;
Βρίσκουν και τα κάνουν βέβαια εκεί που τους περνάει
και απορούσα γιατί το Mega έκανε κριτική στην κυβέρνηση -πρόσκαιρη βεβαίως, έως ότου ολοκληρωθούν οι "διαπραγματεύσεις"...



Στυγνός εκβιασμός από τις κοινοπραξίες

Σε αδιέξοδο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τις εταιρείες που κατασκευάζουν τους αυτοκινητόδρομους και τις τράπεζες.
Όλα τα χρήματα για λογαριασμό τους απαιτούν οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας, απειλώντας με διακοπή των έργων.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι διαπραγματεύσεις των κοινοπραξιών και των τραπεζών που τις χρηματοδοτούν με το ελληνικό δημόσιο έχουν βαλτώσει.
Οι κοινοπραξίες ζήτησαν λάβουν όλες τις εισπράξεις από τα διόδια για το σύνολο της τριακονταετούς παραχώρησης με την αιτιολογία ότι μειώθηκαν οι ροές αυτοκινήτων και τα έσοδα θα είναι μικρότερα.
Γίνεται κατανοητό ότι με αυτά τα δεδομένα η συζήτηση για μειώσεις στις τιμές των διοδίων είναι ανεδαφικές.
Αρνείται το ελληνικό δημόσιο
Με βάση τις αρχικές συμβάσεις, τα προβλεπόμενα έσοδα από το σύνολο της παραχώρησης υπολογίζονται σε 28-30 δισ.ευρώ, εκ των οποίων 8 δισ. ευρώ θα λάβουν οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες και τα 22 δισ. ευρώ το δημόσιο.
Σύμφωνα με τις τωρινές εκτιμήσεις, τα έσοδα υπολογίζονται σε 20 δισ. ευρώ, τα οποία ζητούν να πάρουν εξʼ ολοκλήρου οι κοινοπραξίες και οι τράπεζες, γεγονός το οποίο αρνείται κατηγορηματικά το ελληνικό δημόσιο.
Οι κοινοπραξίες παράλληλα αρνούνται το μνημόνιο συνεργασίας, που είχε μονογραφηθεί τον περασμένο Ιούνιο και προέβλεπε ενδιάμεση εξάμηνη λύση, ώστε να προχωρήσουν τα έργα και επανήλθαν απαιτώντας συμφωνία μόνο για οριστική λύση με βασικό προαπαιτούμενο την είσπραξη του συνόλου των εσόδων από τα διόδια.
Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το υπουργείο δεν είναι αρνητικό στο να συμφωνήσει σε διάφορες τεχνικές λύσεις, ή άλλες διευκολύνσεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται το αίτημα τους για την εξ΄ολοκλήρου απόδοση των εισπράξεων από τα διόδια.
Παράλληλα, ζητεί τις προηγούμενες ενημερώσεις από τις κοινοπραξίες για το πού έχουν διατεθεί τα χρήματα, που έχουν εισπράξει το τελευταίο τρίμηνο, από τα διόδια.
Το πρόβλημα των επιτοκίων
Αγκάθι αποτελούν και τα επιτόκια, καθώς η πλευρά του ελληνικού δημοσίου αρνείται να αλλάξει ο βασικός όρος των αρχικών συμβάσεων, που καθορίζει τα επιτόκια δανεισμού στο 3,5%, ενώ οι τράπεζες ζητούν τώρα επιτόκια 6% και 7%.
Το θέμα τέθηκε σε σύσκεψη μέσα στο καλοκαίρι υπό την προεδρία του πρωθυπουργού, Γ. Παπανδρέου.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, βασικός παράγοντας που θα κρίνει την πορεία των διαπραγματεύσεων είναι η έγκριση από τα κοινοβούλια χωρών της Ευρωζώνης της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου, καθώς εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει το κατάλληλο κλίμα ασφάλειας για να προχωρήσουν οι τράπεζες στην υπογραφή της συμφωνίας.
Τα περισσότερα έργα, εκτός από το δρόμο Κόρινθος-Καλαμάτα και το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί δεν προχωράνε και δεν αποκλείεται να καταγγελθούν οι συμβάσεις και να συνεχιστεί η κατασκευή με κονδύλια από το ΕΣΠΑ και το δημόσιο, αν βρεθούν.

ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΗ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ... ΛΑΤΣΗ;

094043626 Η ΥΠΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΠΑΛΑΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. Ν. 2330/95ΒΟΥΚΟΥΡΕΤΣΙΟΥ 20 10671 ΑΘΗΝΑ57.397.676,570,00100.755.728,64158.153.405,21
ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΧΡΕΗ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΡΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ EUROBANK!!!

Για γέλια η υπόθεση. Εντελώς... τυχαία τρεις μέρες πριν από την άνοδο του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, έδωσαν στη δημοσιότητα ονόματα εταιρειών που είτε έχουν πτωχεύσει, είτε έχουν μπει σε εκκαθάριση, είτε το πρόστιμο αφορά το τζίρο τους. μεταξύ αυτών και η... Τράπεζα Κρήτης, που έχει εξαγοραστεί από την Eurobank και βρίσκεται υπό εκκαθάριση. Θα ζητήσουν τα λεφτά από τον Λάτση;